Najväčší hriech v marketingu je nesplniť svoj prísľub. Škodíte tak nielen sebe ale aj všetkým férovým firmám, ktoré dávajú nemalé prostriedky na svoje marketingové aktivity. Mám taký pocit, že nedodržanie marketingového prísľubu je na Slovensku národným športom.

Ostatný prípad je Billa s jej akciou Vitamani. Ako každý marketing, ktorý je celený primárne na deti, aj toto spôsobuje veľký záujem o plyšové figúrky medzi vašimi ratolesťami. Moja dcéra nechápe obchodné zámery za celou akciou. Ona jednoducho chce svoju Cibulady alebo Jablčáka Borisa. Takže núti rodičov, aby zbierali body a hračku kúpili. Billa však, ako je to už na Slovensku zvykom, neplní časť svojej dohody so spotrebiteľom. Teda hračky nie sú. Nikde. Dokonca ani v najväčšej Bille na Bajkalskej. Predavači nevedia, kedy budú. A tak tam stoja bezradní rodičia s nazbieranými bodíkmi.

Milá Billa, takýmto zlyhaním akurát vytáčate svojich zákazníkov. Ja osobne som si povedal, že Billa už nikdy viac. Však deti to nejako pochopia. Billa však bude svoj pošramotený imidž riešiť ešte veľmi dlho.

 

Ďalšia dobrá myšlienka končiaca sklamaním

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.