Pay-Per-Click alebo PPC je spôsob, ako okamžite získať cez vyhľadávače zákazníkov. Výhodou oproti SEO je fakt, že funguje okamžite. Tieto nástroje sa však skôr dopĺňajú než vylučujú. Dobré SEO vám totižto môže znížiť cenu za klik a dobré PPC pomôže organickému vyhľadávaniu.

Čo je vlastne PPC?

Pay-Per-Click je platená forma inzercie vo vyhľadávačoch. Pokiaľ vo vyhľadávači niekto napíše kľúčové slovo z vašej kampane, zaplatíte Googlu za každé kliknutie naň. Google potom bude váš odkaz uprednostňovať vo vyhľadávaní daného kľúčového slova a umiestni vás na popredné miesta v SERP.

Marketingové poradenstvo a PPC

Odporučíme vám zodpovedajúci rozpočet, nastavíme kampaň prípadne založíme účet a budeme riadiť kampaň tak, aby dosahovala optimálny pomer počet nových zákazníkov : cena za získanie zákazníka. Pracujeme so systémami Google Adwords a Etarget.

Priebežnú výkonnosť kampane meriame prostredníctvom Google Analytics, bezplatného nástroja od Google. Dobre nastavená analytika je dnes nevyhnutnosť každého marketéra, ktorý to s online myslí vážne. Založíme vám účet, nastavíme parametre a pravidelne vyhodnotíme vašu stránku či aktuálnu kampaň.

Rozsah služieb:

  • definovanie cieľov kampane
  • založenie adwords účtu
  • definovanie kľúčových slov pre kampaň (vrátane vylučujúcich sa kľúčových slov)
  • copywriting platených odkazov / bannerov
  • meranie účinností platených odkazov a priebežná úprava
  • pravidelnú úpravu nastavení kampane
  • pravidelné vyhodnocovanie efektivity kľúčových slov, dopĺňanie a tvorba nových skupín kľúčových slov
  • priebežné a finálne vyhodnotenie kampane


*označené položky sú povinné

 

Objednajte si úvodnú konzultáciu