Môj magiobox doslúžil. Bol som jedným z prvých zákazníkov magentovej televízie, takže box som dostal do vlastníctva. Keď umrel, rozhodol som sa ďalší prenajať. A začalo sa trápenie.

Vyplnil som online objednávku na obnovenie zmluvy (to robilo bonus 20 EUR). Do pár minút mi volal pánko od Magentových, že mi dávajú tri balíky na tri mesiace zadarmo a prečo to nechcem. Ja teda, že to chcem. Do ďalšej polhodiny volala pani, že ja som tie balíky už mal, a tak mi ich nedajú. Hovorím si, čo už, shit happens a tešil som sa na nový magiobox. Bolo 6/7.

O týždeň mi to nedalo, tak som volal na infolinku. Tam mi pani oznámila, že malí zlé číslo (ja som online uviedol správne) a že sa to chybne spárovalo s mojou existujúcou zmluvou. OK, to sa stáva.

O ďalší týždeň som už vytočený volal, čo sa deje. Že to teda preverí. Vraj sa magiobox vrátil k nim. Tak som znovu urgoval.

17/7!!! mi prišla sms, že teda mi dnes dodajú magiobox. Bol piatok. Celý deň nič. Tak opäť telefonát na infolinku. Pani mi dala číslo na kuriéra, nech sa s ním dohodnem. To ma už skoro vystrelo (presunula na mňa svoju prácu), ale OK. Volám kuriérovi, že kde je. Vraj sa mu pokazil mobil 🙂 a v piatok mi to teda asi nedodá. Na mrtvicu.

Kuriér došiel s veľkou slávou v pondelok (ano, znova som dostal sms, že dnes mi dodajú magiobox, čomu som už tak veľmi neveril). A stalo sa. 20/7 som dostal na lavičke magiobox, nech si to nainštalujem sám.

Prečo tento hate? Načo vidím Sagana v reklame na 4G pomaly aj z hajzlovej misy? Načo premakaný marketing? Služby zákazníkom úplne zlyhali, zle platení študáci ma mali úplne na háku. Bez TV som bol skoro dva týždne, ale koho to trápi? Magentových najmenej, a hipsteri mi aj tak povedia, že mám sledovať internet.

Čerešničkou na torte bolo, aby som, keď mi mágiobox príde, sa znovu ozval na infolinku, poriešia mi úľavu na faktúre. Opäť plané reči. Btw, kto ste volal na infolinku od Magenty, ono to tak 5 minút zvoní a buď vydržíte, alebo vyhodíte telefón von oknom. Ja som vydržal.

Mravné ponaučenie? Nerobte veľké kampane a prepracovaný marketing, ak neviete svoje služby korektne dodať. Naseriete akurát svojich zákazníkov a tí vám už neuveria ani to, že to s cyklistikou myslíte dobre. Magentovci, toto bol čistý fail a mať možnosť voľby, už dávno u vás nie som.

Načo je skvelý marketing, keď to služby zákazníkom nakoniec po*serú?

PhDr. Ján Sliacky - marketingové poradensvo, Bebravská 3, 821 07 Bratislava, ako správca osobných údajov, spracováva na tomto webe cookies potrebné na fungovanie webových stránok a pre analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež pre remarketing. Viac info

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close